المپیک ماسونی

از آنجایی که من میدانم، نماد و سمبل هر برنامه و سازمان نشان دهنده ی کلیت و روند برنامه ریزی و اهداف مسئولین آن است و نمادی که در المپیک لندن، بازیهایی که درراستای دوستی ملت های جهان در یونان باستان پایریزی شده عروسکی زیبا و فانتزی با یک چشم در سر آن است که با یک نگاه هر فرد با  اطلاعات اندک در مورد علائم فراماسونری و دجال، به یاد چشم جهان بین و آدم یک چشم می افتد.



این نشان دهنده ی نفوذ صهیونیستها در بازیهای بزرگ المپیک و  زمینه ی وسیع تبلیغ نشانه های فراماسونری و هدف شوم آنها در به دست گرفتن حاکمیت جهان و به بردگی کشاندن مردم است.  

فشارها موجب تجدید نظر در محاسبات نمی شود

در بیانات رهبر معظم انقلاب  نکتهایی که بیشتر برای ما و دشمنان خارجی در این روزها قابل توجه بود این است که هم اکنون جمهوری اسلامی درگیر زورآزمایی با چند دولت زورگو و قدرتمند غربی و هجمه های تبلیغاتی آن ها قرار دارد و راهکاری را که ایشان برای عبور از این گذرگاه دشوار توصیه نمودند: عملی ساختن اقتصاد مقاومتی است که با جدی گرفتن تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط دولت و بخش خصوصی و همراهی مردم با بحث هدفمندی یارانه ها ست. فشار و تحریم ها نه اینکه ما را از راهمان باز نمی دارد بلکه ما را در این راه استوار تر کرده و به درستی پیمودن آن مطمئن می گرداند.

توصیه و خواهش من به تاجران و سرمایه دارانیست که در اقتصاد کشور نقش ایفا مکنند تا سیاست های مالی خود را قدری به نفع کشور و جامعه ترتیب نمایند تا انشاالله از این برهه به راحتی عبور کنیم شاید در این بین سود کمتری نسیبشان شود ولی در عوض هم وطنان آنها سودش را می برند.