امان از مردم نادان

به نام خدا

روی سخنم با برخی از مردم بی انصاف و بعضا مغرضه. در چند روز اخیر شاهد کاهش برخی از قیمتها مانند آهن آلات، طلا و ارز هستیم. حالا جدا از اینکه این کاهش قیمتها معلول چیست ؟یا کاهش قیمت جهانی طلا- رخداد سیاسی و یا کنترل دستگاههای زیربط داخلی . 

من نمی خوام از دولت دفاع بی جا بکنم و خودم هم از بی تدبیری و عدم مدیریت صحیح دولت نیز گله دارم ولی حالا که به مدد عواملی، کاهش قیمتها در برخی از قسمتها که خدارو شکر مهم هم هستند رخ داده نباید این افراد دوباره نق بزنند. یادمان هست که وقتی این گرانی ها شروع شد همه آن ها فریاد زدند و حجمه آوردند که فلان است و فلان ،دلار میخواد به7000 تومان برسه، عامل اصلی گرانی خود دولته،اقتصاد دیگه فلج میشه،و.....

ولی حالا با این آرامش نسبی و بهبود تقریبی اوضاع بعضی هاشون می گن که این ارزونی موقتیه ،به خاطر مذاکره با آمریکاست،به خاطر سال آخر دولته و از این حرفای صد من یه غاز. در مورد رابطه با آمریکا لازم بگم که وزیر امور خارجه آقای صالحی فرمودند که تصمیم گیری در مورد رابطه با آمریکا با شخص حضرت آقاست و قابل ذکر است که ما تا به حال از مذاکره عقب ننشسته بودیم تا حالا برای این مذاکره آینده مورد تشویق آمریکا و غربی ها قرار بگیریم و این اونا بودن که از مذاکره منطقی سر باز میزدن و هر وقتی یه بامبولی در میارن،البته اینم بگم ما زیر بار حرف زور نمیریم.

خلاصه تو این شرایط حساس داخلی سعی کنیم حالا که کاری از دستمون بر نمیاد برای کشور انجام بدیم حاقل آرد تو اسیاب دشمن هم نریزیم و وضعو بدتر نکنیم تا بتونیم با آرام نگه داشتن جامعه بذاریم مسئولین بهتر وظیفشون را انجام بدن.

به امید نابودی دشمن و پیروزی اسلام و مسلمین.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد